telegram Facebook Twitter instagram Youtube

Звіт депутата Сумської обласної ради Дмитра Кірюхіна за 2021 рік

Моя діяльність, як депутата Сумської обласної ради, спрямована на захист інтересів громади, виконання доручень виборців у межах моїх депутатських повноважень, наданих чинним законодавством України. Упродовж звітного періоду, взяв участь у роботі 7-ми пленарних засідань сесій Сумської обласної ради та засіданнях постійної комісії з питань земельних та водних ресурсів, використання надр, екології, довкілля та лісового господарства. Взяв участь у роботі 25-ти сесій Роменської міської ради. Є головою Роменської районної партійної організації ВО «Батьківщина».

Підготував та озвучив на сесії обласної ради 2 звернення до голови  Сумської обласної ради та Сумської ОДА. На сесіях Роменської міської ради виступив ініціатором звернення  до Президента та  Кабінету Міністрів України щодо відтермінування введення в дію реєстраторів розрахункових операцій для платників єдиного податку та звернення щодо  необхідності запровадження мораторію на зростання ціни природного газу та електроенергії.

Протягом звітного періоду мною було проведено 37 прийомів виборців із різних питань. Усього прийнято 97 громадян. Вирішувалися питання:  житлово-комунальні - 25, з благоустрою громади – 17, особисті – 32, підтримка воїнів ЗСУ, надавалася матеріальна  допомога на ремонт храмів, освітню галузь та медицину, на розвиток дитячого спорту.

Мною було опрацьовано понад 25 електронних звернень громадян стосовно благоустрою громади, екології, питань працевлаштування та матеріальної допомоги, земельних питань та надання різноманітних юридичних консультацій.

Виділені кошти у розмірі 50 тисяч гривень на виконання депутатських повноважень були спрямовані на лікування та матеріальну допомогу важкохворим  людям.

Вважаю, що одним із пріоритетних напрямків депутатської роботи є взаємодія з виборцями щодо  вирішення нагальних питань. За зверненням громадян у дворі будинку 32 по вул. Руденка в Ромнах спільно з Роменською міською радою облаштовано дитячий майданчик. Також організовано підсипку та грейдерування вулиць міста та району, за власні кошти посаджені квіти на Покровському узвозі в рамках проведення акції «Квітни, Ромен!»

Велика увага приділяється мною розвитку в нашій громаді дитячого  спорту та його підтримці:

  • в проведенні відкритого турніру з хокею ім. В. Гречаного;
  • в проведенні відкритого турніру на приз голови Федерації  дзюдо та самбо Роменщини; 
  • в чемпіонаті м. Ромни з хокею;
  • долучився до проведення волейбольного турніру пам’яті Сергія Дмитренка серед учнів Роменських коледжів, аграріїв та збірної м. Ромни;
  • вихованцям спортивно-оздоровчого клубу «Гладіатор» подарував клубні рашгарди і шорти;
  • закупив комплекти форм і спортінвентар для роменських баскетболістів;
  • вручив подарунки переможцям футбольних змагань за підсумками 2020-2021 рр.;
  • спільно з президентом федерації дзюдо Сумщини Аразом Гулієвим привітали кращих спортсменів, вручили їм премії і тренувальні кімоно;
  • 15 юних футболістів Роменської ДЮСШ ім. В.Гречаного одержали спортивну форму у подарунок.

Надав матеріальну допомогу у виданні збірки «Сторінки пам’яті роменської письменниці Наталії Петренко».

Матеріально підтримав проведення виставки собак, організованої  ГО «Роменський кінологічний клуб «Друг».

Організував привітання до Дня Святого Миколая:

  • в  «Інклюзивно-ресурсному центрі» Роменської міської ради;
  • у спорткомплексі ім. В. Окіпного проспонсорував  учасників «Дзюдо»;
  • як президент Федерації дзюдо і самбо Ромещини фінансово підтримав традиційний відкритий турнір із боротьби дзюдо; 
  • подарував 10 ключок учасникам ХК «Ромни»;
  • привітав вихованців секції з баскетболу Роменської ДЮСШ ім. П. Калнишевського              

За цей невеликий і, водночас, немалий проміжок часу, будучи депутатом Сумської обласної ради та головою Роменської районної партійної організації ВО «Батьківщина», вдалось зробити чимало, але ще більше планів та задумів маю у перспективі.

 

Також читайте:

 

Про функціонування «Пункту незламності»

 

Документи облради

Go to top