telegram Facebook Twitter instagram Youtube

П О В І Д О М Л Е Н Н Я
Про зміну поштового індексу
Для вдосконалення пересилання письмової кореспонденції Сумській обласній раді присвоєно персоналізований індекс.
У зв’язку з цим для забезпечення своєчасної доставки письмової кореспонденції до Сумської обласної ради з 01.06.2024 року просимо вказувати наступну адресу: майдан Незалежності, 2, м. Суми, 40601.
Дякуємо за співпрацю.

Поради споживачам газу на прикордонні Сумщини

Поради споживачам газу на прикордонні Сумщини

Третій рік поспіль мешканці Сумщини – під щоденними обстрілами, серед пошкоджень та руйнацій. Третій рік поспіль ми на Сумщині відстоюємо не лише суверенітет та незалежність, а й «блакитне паливо», світло, водопостачання та інші блага, на які ворог зазіхає з перших днів вторгнення.

Газовики Сумської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» завжди оперативно виїжджають на виклики, локалізують та ліквідують витоки газу. Так було, так є, і так буде за будь-яких обставин.

Та, насправді, споживачі також можуть посприяти безперебійному й безаварійному газопостачанню.

Почнемо з порад безпеки:

Що робити, якщо ви залишилися на прикордонні, і почалася повітряна тривога?

Перед тим, як пройти в укриття, не забудьте перекрити газ у вашій квартирі або приватному будинку. Вимкніть конфорки, якщо вони працюють, та перекрийте кран, розташований над газовим лічильником. Такі дії зменшать ризик вибуху газу в разі влучань.

Важливо! Не перекривайте крани, а також засувки газу на стояку біля будинків та під’їздів. Відкривати/закривати їх на території області можуть лише фахівці Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ». Несанкціоноване закриття/відкриття засувок може призвести до пожежі, вибуху або отруєння чадним газом.

Тепер «паперові питання»:

Втратили житло внаслідок обстрілу?

Зверніться до найближчого Центру обслуговування клієнтів із заявою про руйнування або пошкодження майна.

До заяви необхідно додати:

  • фото та документи, які підтверджують факт нищення житла;
  • копію Звіту міської/селищної/сільської/військової адміністрації щодо обстеження можливості або неможливості відновлення об’єкту;
  • копію Акту (довідки) міської/селищної/сільської ради про комісійне обстеження руйнувань або пошкоджень об’єкту;
  • копію Акту ДСНС про пожежу/пошкодження домоволодіння;
  • копію документа про право власності;
  • копію паспорта, ідентифікаційного коду власника.

Після отримання заяви працівники Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» обстежать домоволодіння клієнта, ліквідують аварійну ситуацію та відключать об’єкт від газопостачання.

Після отримання повного пакету документів за адресою споживача газовики припинять нарахування за розподіл газу.

За наявності довідки від державних органів про дату пошкодження житла вартість  нарахування за розподіл газу з моменту руйнування оселі буде скоригована.

Якщо помешкання не зруйноване, але в ньому ніхто не мешкає. Як не накопичувати рахунки й борги?

Плата за послуги розподілу газу є обов’язковою для всіх споживачів, які приєднані до газорозподільної мережі, незалежно від факту споживання «блакитного палива». Це вимога чинного законодавства.

Розрахунки споживача за послуги розподілу природного газу здійснюються з урахуванням величини річної замовленої потужності об’єкта (об’єктів) та оплачуються клієнтом рівномірними частками упродовж календарного року.

Щоб уникнути нарахувань за газ у разі тимчасового непроживання, Сумська філія «ГАЗМЕРЕЖІ» рекомендує своєчасно, але не пізніше ніж у місячний строк, повідомити про це Оператора газорозподілу.

До звернення слід додати документи, які підтверджують відсутність зареєстрованої особи (наприклад, довідку ВПО або копію закордонного паспорту з відміткою про перетин державного кордону).

Якщо період відсутності зареєстрованої особи буде перевищувати шість місяців, споживач (або уповноважена ним особа) в місячний строк з моменту закінчення кожного піврічного періоду має надавати Оператору газорозподілу оновлену заяву з відповідними підтверджуючими документами.

І, в решті-решт, як бути, якщо ви вирішили виїхати в інший регіон чи за кордон?

Фахівці Центрів обслуговування клієнтів Сумської філії «ГАЗМЕРЕЖІ» допомагають кожному в індивідуальному порядку. Питання розглядають шляхом електронного листування. Звернутися із запитаннями можна за адресою:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Також читайте:

Про функціонування «Пункту незламності»

 

Документи облради

Go to top