telegram Facebook Twitter instagram Youtube

ГК «Нафтогаз України» збільшує кількість точок обслуговування клієнтів у місті Суми

ГК «Нафтогаз України» збільшує кількість точок обслуговування клієнтів у місті Суми

Для мешканців Сум більшість послуг ГК «Нафтогаз України» доступні у найближчих відділеннях Нової пошти, Ощадбанку, ПУМБу та ПриватБанку.

Співпрацюючи з Міським єдиним інформаційно-розрахунковим центром (МЄІРЦ), а також із банками та відділеннями Нової пошти, ГК «Нафтогаз України» надає можливість безкоштовно отримати широкий спектр послуг.

Зокрема:

  • стати клієнтом ГК Нафтогаз України;
  • оформити заявку на зміну власника домогосподарства для постачання газу;
  • отримати довідку про відсутність заборгованості та акти звірки розрахунків;
  • подати заявку на актуалізацію особистих даних.


Перед відвідуванням відділень банків чи Нової пошти потрібно уточнити їхні адреси та години роботи на сайті ГК «Нафтогаз України» або через службу підтримки компанії. Для зручності клієнтів доступні номери телефонів відповідно до мобільного оператора:

Vodafone: 066-300-2-888

Kyivstar: 098-300-2-888

Lifecell: 093-300-2-888

ГК «Нафтогаз України» продовжує бути лідером у сфері енергетичних послуг, забезпечуючи газом понад 12,4 млн українських домогосподарств.

Також читайте:

 

Останнє оновлення на Вівторок, 23 квітня 2024, 14:15

Про функціонування «Пункту незламності»

Документи облради

Go to top